0
Koszyk
Kontakt
    The clean solution

    Szpital Princess of Wales chwali ergonomię zmywarki taśmowej M-iQ

    Nowy system zmywarki taśmowej M-iQ zastąpił starszą zmywarkę innego producenta

    Szpital Princess of Wales w Bridgend zainstalował nowy system zmywarki taśmowej MEIKO M-iQ, zastępując starą zmywarkę innego producenta.

    Zmywarka działa w godzinach 6:00-19:30 i zmywa przedmioty z oddziałów szpitalnych oraz restauracji, która może wydawać 400-500 posiłków dziennie dla różnych klientów, w tym gości, personelu medycznego i szkolących się absolwentów uniwersytetów.

    Michael Jefferies, kierownik ds. usług cateringowych, wyjaśnił, że w procesie przetargu w celu zastąpienia poprzednich zmywarek szczegółowo sprawdzono oddziaływanie na środowisko w przypadku każdego oferenta, w tym koszt wody, środków chemicznych i energii oraz koszty bieżącej konserwacji. W procesie przyznawania punktów uwzględniane zostały również miejsca referencyjne.

    „Odpowiedź firmy MEIKO na dokumenty przetargowe zawierała istotne i szczegółowe informacje techniczne. Firma MEIKO udzieliła nam w zasadzie odpowiedzi znacznie lepszej jakości niż jej konkurenci.

    „Również proces przyznawania punktów na ich korzyść stanowiła pozytywna odpowiedź z miejsc referencyjnych, w tym położonego w pobliżu szpitala Royal Glamorgan. Na podstawie tej wizyty, własnego procesu instalacji i oddania do użytkowania wiedzieliśmy, że technicy firmy MEIKO będą zazwyczaj w ciągu czterech godzin po rozmowie telefonicznej, a części konieczne do naprawy będą w ich samochodzie dostawczym.

    „Innym kluczowym aspektem była ilość czasu, której będziemy potrzebowali do wykonania codziennej konserwacji urządzeń. Ergonomia tych zmywarek nowej generacji naprawdę została poprawiona; ich eksploatacja jest łatwiejsza dla personelu, oznaczenie elementów niebieskim kolorem ułatwia codzienne zmywanie, a możliwość otwierania drzwi nie w górę, jest znacznie korzystniejsza dla personelu, ponieważ nie trzeba ich podnosić.

    „W dodatku mogliśmy otrzymać potrzebną ilość szkolenia, tak często, jak jej potrzebowaliśmy, ze strony Malcolma Pumforda, dyrektora regionalnego sprzedaży, i Craiga Collinsa, kierownika regionalnego sprzedaży firmy MEIKO.

    „To było naprawdę łatwe!”