0
Koszyk
Kontakt
    The clean solution

    London Heathrow Marriott Hotel

    Zmywarka M-iQ obniża rachunki za energię elektryczną i zmniejsza koszty pracy w hotelu Marriott

    „Zrównoważony rozwój, oszczędność energii i postawa proekologiczna są pierwszą rzeczą, którą biorę pod uwagę przy wdrażaniu nowych projektów”

    Marriott International bardzo poważnie podchodzi do kwestii zrównoważonego rozwoju. Firma działająca w branży hotelarskiej i przemyśle turystycznym postawiła sobie za cel zmniejszenie zużycia energii o 3 procent w skali roku.

    Oferujący pięć pięter, 393 pokojów, dwa apartamenty, 16 sal konferencyjnych i miejsca spotkań o powierzchni całkowitej 810 m² hotel może poszczycić się ogrodem na dachu i wdrożeniem programu 100-procentowego recyklingu, który poddaje odpady organiczne termicznej utylizacji, znosząc konieczność ich składowania. Hotel London Heathrow Marriott bierze również udział w corocznej akcji „Godzina dla Ziemi”, wyłączając całe oświetlenie w hotelu na jedną godzinę, podnosząc poziom świadomości w kwestii zmian klimatycznych i wyrażając swoje poparcie dla przyszłości opartej na koncepcji zrównoważonego rozwoju.

    Jim Shields, kierownik działu inżynieryjnego w hotelu, podkreśla: „Zrównoważony rozwój, oszczędność energii i postawa proekologiczna są pierwszą rzeczą, którą biorę pod uwagę przy wdrażaniu nowych projektów”. Polityka hotelu Marriott opiera się na założeniu, że aby móc oszczędzać, trzeba najpierw zainwestować. Dyrektor generalny, Ron Vos, prowadzi hotel na drodze do zrównoważonego rozwoju: „Pragniemy zostać „najzieleńszym” hotelem w Heathrow, a nasz personel wykazuje ogromny entuzjazm, aby osiągnąć ten cel”.

    Stara zmywarka zużywała od 200 do 230 kW mocy na godzinę, co równało się energii pobieranej przez wszystkie pozostałe hotelowe urządzenia

    Dlatego też gdy nadeszła pora zakupu nowej zmywarki, Vos i jego zespół włożyli wiele wysiłku w znalezienie najbardziej przyjaznego dla środowiska urządzenia na rynku. Stara zmywarka zużywała od 200 do 230 kW mocy na godzinę, co równało się energii pobieranej przez wszystkie pozostałe hotelowe urządzenia.

    Jim Shields, kierownik działu inżynieryjnego w hotelu, wyjaśnia: „Muszę przyznać, że propozycja firmy MEIKO była przejrzysta i rzeczowa. Co więcej, wynikało z niej, że inwestycja w urządzenie marki MEIKO zwróci się w przeciągu trzech, maksymalnie czterech lat”.

    „W porównaniu z wcześniej stosowanym urządzeniem, różnica okazała się kolosalna, zwłaszcza pod względem wydajności” – twierdzi Shields. „Rezultaty są tak zadowalające, że po umyciu naczyń nie trzeba ich już ręcznie polerować, co pozwala nam obniżyć nie tylko koszty energii elektrycznej, ale i koszty pracy”.

    „Z punktu widzenia inwestycji kapitałowej, inwestujemy mądrze, biorąc pod uwagę nie tylko cenę samej maszyny, ale także koszty jej eksploatacji w przeciągu całego okresu użytkowania. Każdorazowo uwzględniamy koszt całkowity obejmujący cały okres eksploatacji”.

    Skuteczne rozwiązanie: hotel London Heathrow Marriott zainwestował w przyjazną dla środowiska technologię M-iQ, aby zostać „najzieleńszym” hotelem w okolicy.