Welcome to MEIKO.
Please select a country and click "confirm".
    The clean solution

    Hilton Amsterdam Airport Schiphol

    Nick Lakeman, główny inżynier, o serwisie firmy MEIKO

    Urządzenia MEIKO zmywają naczynia w hotelu Hilton Amsterdam Schiphol Airport od 2014 roku. Zmywarki do szkła, zmywarki kapturowe i zmywarki z transportem koszowym niemieckiej firmy specjalizującej się w zmywarkach można znaleźć w całym budynku i są one stale używane. To nie jest niespodzianka, ponieważ 433 pokoje, ponad dwadzieścia sal konferencyjnych, restauracja z różnymi otwartymi kuchniami, bar i spa oraz salon executive lounge produkują brudne naczynia przez cały dzień. Dlatego awaria zmywarki jest bardzo irytująca, ale nie jest nie do pokonania w hotelu Hilton. Jest tak dlatego, ponieważ w hotelu Hilton wszystko jest dobrze zorganizowane.

    „Mamy szczęście, że na pierwszym piętrze dysponujemy dodatkową zmywarką z transportem koszowym M-iQ. Możemy jej używać, jeżeli zmywarka w kuchni ulegnie awarii. Wymaga to nieco chodzenia, co jest niedogodnością, ale przynajmniej możemy kontynuować pracę. W sytuacji awaryjnej, możemy wykorzystać do zmywarki M-iQ w zmywalni, części z tej zapasowej zmywarki, na przykład ramienia płuczącego” – wyjaśnia Nick Lakeman, główny inżynier w hotelu Hilton Amsterdam Schiphol Airport.

    „Ludzie zazwyczaj tylko narzekają. Jeżeli coś jest zrobione dobrze, należy również o tym mówić”

    „W 99 % przypadków awarie powodują ludzie, ponieważ na przykład wyjmują naczynia prawidłowo, lecz nie wkładają ich z powrotem w prawidłowy sposób. Lub znika kurtyna przeciwbryzgowa. Jeżeli nie możemy sami rozwiązać problemu, możemy wezwać serwis MEIKO w celu uzyskania pomocy. Oczywiście mamy podpisaną umowę serwisową. Jeden z techników serwisowych MEIKO, Marc Wijnen, był już tutaj kilka razy. Współpraca za każdym razem z tym samym technikiem jest wygodna, oszczędza to wielu problemów. Pod koniec zeszłego roku mieliśmy kilka awarii. Marc rozłożył całą zmywarkę i kontynuował, aż do rozwiązania problemu”.

    Nick był tak zadowolony z pracy Marca, że natychmiast wysłał wiadomość e-mail do Barta Jasperse'a, Dyrektora Zarządzającego MEIKO na teren Europy północno-zachodniej, w którym pochwalił technika serwisowego, nazywając go przykładem dla innych. „Ludzie zazwyczaj tylko narzekają, zazwyczaj usłyszysz coś od nich tylko w razie problemów. Ale jeżeli coś jest zrobione dobrze, należy również o tym mówić. Marc wymyśla rozwiązania, usuwa problem i szczegółowo wyjaśnia, co zrobił. I jest uczciwym facetem, co robi różnicę” – mówi Nick, który jest bardzo zadowolony.