Kontakt
Welcome to MEIKO.
Please select a country and click "confirm".
    The clean solution

    Restauracja Drive-Thru sposobem na COVID-19

    Sposób gastronomii na COVID-19 na przykładzie restauracji rybnej Krabbes

    Przykład najlepszych praktyk z północy Niemiec: rodzina restauratorów dostosowuje się do sytuacji – niższe ceny i skrócona karta dań, przy tej samej, wysokiej jakości – zachwyceni pomysłem goście odwiedzają pierwszy w Niemczech rybny punkt drive-in, aby zjeść fishburgera, curry czy kotlet.

    Nie poddawać się i robić swoje

    Właścicielka, Pamela Krabbe, ma dużo na głowie, a epidemia koronawirusa przysporzyła jej dodatkowych trosk, ponieważ, podobnie jak pozostałe obiekty gastronomiczne, nie może obsługiwać w swojej restauracji gości. Rezolutna bizneswoman nie brała jednak pod uwagę biernego poddania się sytuacji. Wiążą się z tym trudne decyzje. Sześciu z siedmiu zatrudnianych osób musiała zaproponować tymczasowe ograniczenie wymiaru zatrudnienia. Nie mogłaby sobie jednak poradzić bez szefa kuchni. Z pomocą jego oraz rodziny właścicielka chce w ograniczonym zakresie kontynuować pracę restauracji.

    Niskie ceny, wysoka jakość

    W czasie epidemii koronawirusa restauracja oferuje klientom usługę odbioru zamówień na miejscu. Niedawno wprowadzona została opcja dowozu do domu. Aby realizacja tego pomysłu się powiodła, pani Krabbe poprosiła o pomoc męża i syna. Karta dań została radykalnie skrócona, a ceny obniżone aż do 30 procent. Aby utrzymywać koszt sprzedawanych produktów na jak najniższym poziomie, zamiast świeżych ryb wykorzystuje się ryby wędzone. Ich zaletą jest dłuższy czas przydatności do spożycia i różnorodne możliwości wykorzystania. Rzeczą, która nie uległa zmianie, jest ta sama, znana jakość. Restauracja przykłada do tego bardzo dużą wagę.

    Drive-in – na pełnym gazie w kierunku przyszłości

    Okno wychodzące z kuchni na podwórze zostało zaadaptowane na punkt odbioru zamówień. Pomysł, który wcześniej często był wypowiadany w formie żartu, stał się rzeczywistością. Bez długiego namysłu zamontowano osłonę z pleksi, która w równym stopniu chroni pracowników restauracji i osoby przyjeżdżające po zamówienie. Klienci mogą odebrać jedzenie nie wychodząc z samochodu. Oferując pyszne potrawy o niezmiennie wysokiej jakości, restauracja Krabbes chce być dostępna dla swoich klientów także w okresie dystansu społecznego. Dla Pameli Krabbe nieprzerywanie działalności jest bardzo ważne. Ma nadzieję, że dzięki temu pozostanie w grze, a po zakończeniu kryzysu będzie mogła jak najszybciej ściągnąć na pokład pozostałych sześciu pracowników.

    „Jakość nie może ulec zmianie.”

    Pamela Krabbe, właścicielka restauracji Krabbes z Neustadt in Holstein