Welcome to MEIKO.
Please select a country and click "confirm".
    The clean solution

    Szpital Royal Devon & Exeter Hospital

    Istnieją dwa główne powody, dla których wybraliśmy inną zmywarkę MEIKO do restauracji

    "Zmywarka MEIKO okazała się niezawodna w użyciu w szpitalu. Poprzednia zmywarka (MEIKO) w restauracji pracowała przez 12 lat, siedem dni w tygodniu i 12 godzin dziennie."

    Serwis cateringowy w szpitalu Royal Devon and Exeter Hospital zapewnia ok. 14 000 posiłków tygodniowo, pracuje 15 godzin dziennie, 365 dni w roku i zatrudnia ponad 140 osób w pełnym i niepełnym wymiarze godzin. Serwis zapewnia posiłki głównie dla szpitala Royal Devon and Exeter Hospital w Wonford i Heavitree.

    W głównym szpitalu działają dwa duże systemy zmywania naczyń. Obydwa to zmywarki MEIKO. Jeden pracuje na potrzeby serwisu żywieniowego pacjentów. Drugi, niedawno wymieniony, od godz. 7 do 20 obsługuje główną restaurację.

    Shirley Jones jest menedżerem ds. żywienia pacjentów w szpitalu Royal Devon and Exeter Hospital. „Istnieją dwa główne powody, dla których wybraliśmy inną zmywarkę  MEIKO do restauracji ”

    „Po pierwsze, zmywarka MEIKO sprawdziła się jako bardzo niezawodna w użyciu w szpitalu. Poprzednia zmywarka w restauracji pracowała przez 12 lat, siedem dni w tygodniu i 12 godzin dziennie. Restauracja ma 300 miejsc, podajemy ponad 500 ciepłych posiłków dziennie, a do tego przekąski i kanapki.

    Działa również oddzielny i równie niezawodny system MEIKO dla serwisu żywieniowego pacjentów, który dostarcza posiłki dla 31 oddziałów. MEIKO okazała się najbardziej zaufaną marką. Po drugie, wsparcie posprzedażowe ze strony firmy MEIKO jest doskonałe. Jeżeli coś się psuje i jedna ze zmywarek wymaga wezwania technika, oni są niemal natychmiast; a jeżeli nie ma ich tutaj tego samego dnia, w którym dzwonisz, pojawiają się następnego dnia.

    Dla działania tak dużego szpitala korzystanie z tak niezawodnych zmywarek i szybko reagującego wsparcia technicznego jest bezcenne. Zmywarki się starzeją i dlatego wymagają więcej uwagi ze strony techników. Jesteśmy po imieniu z technikiem serwisowym firmy MEIKO. Campbell to naprawdę wysoka klasa. Odpowiada szybko, gdy zgłaszamy usterkę, ma odpowiednie części zamienne i wiedzę, aby usunąć problem, a my jesteśmy zabezpieczeni przez najlepsze wsparcie techniczne.”